Futball, ahogy Szergej látja

Szergej Pub

Szergej Pub

Kur-va gyen-ge!!!

2017. június 10. - Szergej Pub

Eltelt majdnem 24 óra a tegnapi gyalázat óta, így már értelmes szöveggel is képes vagyok megszakítani azt a káromkodásfolyamot, amit aranylábúink hoztak ki belőlem.  Nem értem, hogy a retkes faszban van az, hogy az ellenfél 44 sikeres passzból összehoz 8 kapura lövést és három szögletet!?  Ha egy csapat egész meccsen 44-szer képes pontosan passzolni, akkor annak még a félpályát sem lenne szabad átlépnie, nemhogy a 30%-ban birtokolni a labdát!  Különösen, ha a passzok kevesebb, mint 45%-a pontos csupán!  És tudtuk, hogy Andorra nem tud focizni!  Nem olyanok, mint a feröeri bálnavadászok, akiknek van stílusos játékuk.  Andorra tényleg arra képes csak, hogy picsán rúgdalják a labdát, aztán futnak érte, és birkóznak.  De ezt is csak a kb. a meccs felében, mert a másik felére elfáradnak.  Ezt tudtuk, erre számítottunk.  A csalódást máshol kell keresni.

A csalódás az, hogy lehoztunk 90 percet Európa egyik leggyengébb csapata ellen gyakorlatilag ziccer nélkül.  A dugattyús picsájú fekélyes kurva anyját annak, aki kitalálta a 60. percben, hogy a seggén is levegőért kapkodó, teljesen zsibbadt és statikus andorrai védelemre ívelgessük fel a labdákat!  Mi a kóchengeres lófaszért nem tudtuk ugyanazt a türelmes labdajáratós, kifárasztós játékot hozni, amit tavaly ilyenkor Izland ellen!?  Erre nem lehet az a válasz, hogy nem játszott Gera és Szalai!  Ez nem elfogadható!  Ez óriási taktikai hiba, ami a kispadról jött.  Pontosabban nem jött onnan a mázsás lebaszás, hogy "letekerem a pöcsét annak a baromnak, aki még egyszer elemeli a labdát a talajtól!" 

Andorra pedig köszönte szépen, hogy beleálltunk a statikus játékukba, és megkíméltük őket attól, hogy tolódniuk, rendeződniük, ne adj isten sprintelniük kelljen.  Mennyi ész kellett volna ahhoz, hogy felismerjék ezt a játékosaink?  Valahol Forrest Gump és az Esőember közé tippelném, de nem akarom ezt a két, egyébként jeles személyt megbántani azzal, hogy ezekhez a debilekhez hasonlítom őket.  Viszont, ha én ennyi ésszel állnék a munkámhoz, akkor baszd meg nem lenne pénzem a tévéelőfizetésre!  Igaz, legalább a szememet megkíméltem volna, és magamat egy agysérüléstől, amit ez a 90 perc okozott.

Aki ilyen idegesítően hülye baszki, annak én nem tudok őszintén drukkolni.  Eljutottam odáig a meccs folyamán, hogy már Andorrának kezdtem szurkolni!  ÉS EZT NEM VAGYOK HAJLANDÓ MEGBOCSÁTANI EZEKNEK!!!  Felemeljük a labdát, hogy abban próbáljuk megverni ezeket a kutyaütőket, amit még nagyjából tudnak csinálni: birkózásban!  Lefosom a bokám ettől a zsenialitástól.  Gondolom az volt a terv, hogy teljesen megtörjük őket azáltal, hogy abban múljuk felül őket, amit még úgy-ahogy tudnak ...nem sikerült.

Csalódás volt, hogy nem tudtunk helyzetbe kerülni.  Csalódás volt, hogy nem ésszel játszottunk.  Meg sem próbáltunk.  Csalódás volt, hogy nem volt elképzelésünk.  Csalódás volt, hogy nem jött segítség ez ügyben a kispadról sem.  Csalódás, csalódás, csalódás!

De csalódás volt a hozzáállása is a csapatnak.  Aki beszélgetett már velem fociról, az tudja, hogy nagyon nem komálom a "harcoljatok!" és a "nem megfelelő hozzáállással mentek fel a fiúk" tipusú szövegeket.  Ez labdajáték, nem küzdősport.  Ahányszor a közönség kántálni kezdi a "harcoljatok!" rigmust, én mindig azt ordítom, hogy "focizzatok!"  De ezúttal még én is úgy gondolom, hogy ennek a meccsnek a kimenetele nagyban függött a "fosok-én-ebbe-bele" hozzáálláson.  Az elképzelés nélküliség is valahol ebből fakadt: tessék-lássék odarúgdosom a labdát az ellenfél kapuja felé, és kipipálom az alibit, hogy én mindent megtettem!

A csapatszintű és egyéni belefosásnak köszönhető, hogy az andorraiak ilyen kevés passzból is ennyi lehetőséget tudtak teremteni maguknak: a védőink jóval kevesebb párharcot nyertek meg annál, mint ami egy ilyen csapat ellen elvárható lenne.  Megfordult a fejemben, hogy esetleg edzőt akarnak-e buktatni...

És ezzel ráfordultunk utolsó gondolatunkra.  Storck bő két éve lett igazgató, aki az utánpótlásért felel, és szűk két éve lett szövetségi kapitány.  Igazgatóként még korai lenne mérlegre tenni a teljesítményét, de úgy néz ki, hogy alapvetően pozitív irányba befolyásolja a dolgokat.  Igaz, egyre több fiatal, tehetséges majdani labdarugó hagyja ott az akadémiai rendszert, és próbál meg inkább külföldi utánpótlás csapatoknál fejlődni.  Ezeket a játékosokat nem lenne szabad hagyni, hogy kiessenek a válogatottak figyelméből; legyen az utánpótlás vagy felnőtt. 

Szövetségi kapitányként viszont már lehet ítéletet mondani róla, és nem hiszem, hogy a menesztése bármit is megoldana.  Sőt, továbbmegyek: nem tudnánk jobbal pótolni őt!  Kit tennénk a helyére?  Kaszinós Gyurkát?  E-sunyit újra?  Vagy valamelyik másik fogalmatlan léhűtőt, akivel semerre nem mennénk, de legkevésbé előre?  Dárdai nem fogja otthagyni a Herthát, és ezen nem is szabad csodálkozni.  Storck már megmutatta, hogy van elképzelése a játékról, van a fejében egy elég jó foci, le is tudja oktatni.  Azt viszont meg kell tőle kőkeményen kérdezni, hogy mi a visszeres faszért kell a magyar másodosztályból válogatni!

Azonban még inkább annak kellene utánakapirgálni, hogy a játékosok mi a kurva anyjukat művelnek!  És nem csak a válogatottban, hanem azon kívül is!  Miért van az, hogy a cséká 30 évesen már 5 éve levezet?  Miért hagyták, hogy a menedzsere tönkre tegye kapzsiságból az egyébként ígéretes karrierjét?  Miért van az, hogy az akadémiai rendszer egyáltalán nem tud felmutatni egyetlen minőségi játékost sem?  Miért van az, hogy Kádár, aki egyébként az egyik legjobb védőnk, egy biztos kezdő helyet a lengyel bajnokságban felad a Dinamo Kijev padjáért?  Lovrencsics és Kleinheisler haza jönnek égni, és leépülni a Fradiba???  Milyen megfontolásból?  Szalai a legjobb példa arra, hogy a bundás kispadja is színvonalasabb, mint az NB1.

A VB persze nem most ment el, hanem tavaly ősszel, amikor nem sikerült megcsapni a bálnavadászokat, és itthon sikerült elveszíteni egy ki-ki meccset doxáék ellen.  A portugál saller benne volt a pakliban, be volt kalkulálva.  Az andorrai lángos viszont nagyon nem...és nem is ízlik.

A bejegyzés trackback címe:

https://szergejpub.blog.hu/api/trackback/id/tr712583983

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hatalmas ballib győzelem Andorrában 2017.06.11. 14:22:20

Győztek a ballibek Andorrában, legalábbis úgy tűnik, olvasva a sok liberális örömhírt. Én magam nem is tudtam a meccsről. Sose érdekelt a foci, csak az EB- és VB-meccseket szoktam figyelni, azokból se mindent. Szóval csak magyar liberális örömködő cik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veresspal 2017.06.10. 21:28:03

szerintem most indulatból beszélsz, de majd ha lehiggadsz, látni fogod, hogy jó irányba mennek a dolgok, eme kisiklás ellenére. Mert kikaptunk, az igaz, de azért szoros meccs volt, nem fociztak le bennünket. Végig pariban voltunk, és ha kis szerencsénk van, akár egyenlíthettünk is volna. Ez pedig szerintem a TAO-rendszer és az akadémiák eredménye. Szóval az irány jó, csak kicsit komolyabban kell venni a dolgot, és egy kicsivel még több TAO pénzt kell az akadémiákba és a játékosok, szakvezetők zsebébe tolni, illetve fel kell gyorsítani a standionépítéseket, kell még pár új is, és akkor jönni fognak az eredmények!

illaim 2017.06.10. 21:39:35

@veresspal: Remélem ezt komolyan írtad, mert viccnek nagyon szar! LOL

reparon 2017.06.10. 21:40:16

Így van! Mindig csak a negatívumokat látni! OV már nyolc méterre csulázza a szotyolát, mi ez, ha nem előrelépés? Harcos népünk győzni fog!

Consuela NO NO 2017.06.10. 21:53:03

jaj de unalmasok vagytok már, megmondóemberek. mindenkit idegesít, de az élet megy tovább

CoolBrady 2017.06.10. 21:58:39

@Consuela NO NO: 24 órával a meccs után még hadd írhassa már le az ember a véleményét.

georgenius 2017.06.10. 22:27:14

Szerintem ezt is a Soros intézte. A "magyar" migráns, az a nagyon barna brazil, elvette egy magyar munkahelyét, és direkt rosszul játszott. Már Braziliából is migrálnak ide. Éves fizetése 15 millió HUF. Gratulálok!

Amator 2017.06.10. 22:27:42

@Consuela NO NO: " de az élet megy tovább ", azt akartad mondani: a pénzszórás megy tovább. 7 éve már, hogy számolatlanul önzik a pénzt ebbe a degenerált sportágba, amit úgy hívnak hogy magyar labdarúgás. Eddig is fekete báránynak számított, mert a legfőbb funkciója a pénzmosás volt, a foci csak mellékes rossz, mostanra pedig középkori hűbérurak kedvenc terepe lett, akik kedvenc bandériumaik helyett kedvenc focicsapatra váltottak. Van annak egy diszkrét bája, hogy kedvenc IT szakértőnk gyermeki csodálkozással teszi fel a kérdést, vajon hogy a fenébe eshetett ki az MTK az élvonalból. Tudod ez a mostani rendszer a Kádár rendszert messze meghaladva ótvarosabb és korruptabb, nem csoda, hogy az 1 bitesek földhöz verik a feneküket, ez a rendszer a lételemük.

Infamous 2017.06.10. 22:43:21

Kutyaütő, szarházi csürhe ez, nem válogatott.

Gour 2017.06.10. 22:46:37

Tényleg? Volt egy meccs? Megint kikaptunk? Óhhh, de sajnálom!!

zia77 2017.06.10. 22:59:45

Úgy ültem le a TV elé, hogy 3 vagy 4 - 0 lesz a javunkra, bár az orosz meccs eredménye bizonytalanná tett. 10 perc után azt dünnyögtem magamban: nem baj 1-0 vagy 2-0 lesz csak. A véletlennek tudható gól után már csak az egyenlítésben bíztam, de csak azért, mert nem akartam elhinni, hogy ami történt megtörténhet. Gyerekkoromban a világbajnoki döntő elvesztése után óriási botrány volt itthon. El se akartam hinni, hogy a világ legjobb csapatait végigverjük, és a nyugat-németektől kikapunk. Ma Andorra jelenti a csalódást. "Némi" különbség. A handabandázásból mindig jelesre vizsgázó Orbán Viktor még a 2010. választások előtt nem sokkal azt mondta, hogy a magyar csapatnak már az idén is ott kellett volna lenni a labdarúgó VB-n (Dél-Afrikában). Persze akkor is kiestünk elég szoros küzdelemben. Orbán nyilván úgy gondolta, (a pökhendi hangsúlyból következtetve), hogy a Fidesz kormánnyal ez simán ment volna. 7 év alatt sikerült olyan mélyre taszítani a magyar focit, ahol még soha nem volt. Köszönjük Viktor!!!

dr. mesterséges színezék 2017.06.10. 23:11:06

@Infamous: Nincs a magyar focival semmi gond, csak gyors reagálást kell elsajátítani. Ennek érdekében a Magyar Pénzjegynyomda futballcélú irodahelyiséget nyit.
Fog ez menni.

siriq111 2017.06.10. 23:13:22

Egy olyan csapat ellen vesziteni aki hobby szinten nyomja az egeszet, az mar mega gaz.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2017.06.10. 23:18:40

Tragédia, mindennek vége van most.

siriq111 2017.06.10. 23:27:25

@Modor Tibi: Most oszinten! Mi a fenenek eroltetik azt ami nem megy. El kell engedni, ennyi. Hiaba olnek bele milliardokat , ablakon kiszort penz az egesz. Inkabb csinaljanak mast. Funyiras, stb. .

s 2017.06.11. 02:30:58

A soros miatt van ez is. A soros gyíkember civiljei összekötötték a cipőfűzőiket és ezért volt minden. Meg szerintem kevés a stadion.

s 2017.06.11. 02:33:44

@Infamous: De válogatott. Válogatott szar. Tehát nem sima, egyszerű szar, hanem válogatott szar.

s 2017.06.11. 02:39:36

@11110000: "nekik fejenként sokkal több stadionjuk van, mint nekünk" Ha nem akarunk több stadiont építeni, akkor le kell fejezni néhány embert. Nincs más megoldás.

s 2017.06.11. 02:42:30

Pedig lenin is megmondta: Ami nem megy, azt ne erőltessük. És felkelt a klozetről, mert nem tudott szarni.

s 2017.06.11. 02:44:10

Mindenkinek a kurva anyját.

ebella 2017.06.11. 04:53:43

@11110000: Azért a Szalai rendszeresen játszik a bundesligában. Te persze jobban értesz hozzá, mint a németek. Ott például biztos nem játszhatna a válogatottban másodosztályú játékos. Itt meg...

Ezzel együtt szánalmas, amit itt foci címén, évi százmilliárdokat eltéve művelnek. A fejétől bűzlik a hal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.11. 06:19:04

@reparon: "OV már nyolc méterre csulázza a szotyolát, mi ez, ha nem előrelépés?" - Fetrengtem a röhögéstől. :-))

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.11. 06:50:43

Most végre fellégezhetnek a magyar liberálisok. Máig tombonak, s függönyt tépve nyögik a magyar csapat EB-sikereit. Végre egy boldog pillanat számukra.

inteligencs elenzeki 2017.06.11. 07:48:38

Én nem értem mi itt a gond, sikerült, egy hozzánk képest komoly játékerőt képviselő csapat ellen egy nagyon szoros meccset hoznunk. Sőt nekem úgy tűnt, hogy szenvedtek ellenünk. Én úgy gondolom, hogy ez egy igéretes kezdet, egy felívelő pálya első állomása. Szép volt fiúk, és így tovább. :)))

Komolyra fordítva a szót.

"Megfordult a fejemben, hogy esetleg edzőt akarnak-e buktatni..."

Az enyémben is. Egyszerűen nincs más magyarázat, Andorrát egy magyar másodosztályú csapatnak is simán vernie kéne.

Igen, ez várható volt, a libsik ezerrel cuppannak rá a stadionépítési projektre, ennek kapcsán.
Hadd nyugtassam le a kedélyeket ennek kapcsán, a választásokon Qrvára nem fog ez a szarság befolyásolni, még közvetve sem.

Pedig én sem értek egyet azzal, hogy Várat építenek egy szarkupac fölé, mert felesleges. Először amatőrré kell tenni a magyar bajnokságot, és az így felszabaduló forrásokból ezerrel rárepülni a tehetségkutatásra, utánpótlás nevelésre. Nem egy két akadémiát létrehozni, hanem regionálisan, akár megyei szinten egyet egyet, mindenhol egy nagyon jól megfizetett profi szakemberrel. A gyerekeket ösztönözni, csábítani a foci irányában stb.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.06.11. 08:13:34

Ej, ej soros gyuri bácsi, már megint milyen szarba tenyereltél? Nem látta valamelyik fideszes agyhalott véletlenül az öreget a meccs előtt az öltözők környékén dollárkötegekkel rohangászni? Dzsudzsi biztos tartotta a markát, lehet még szerződést is aláírt arról a vén kujon spekulánssal, hogy hány likat kell rúgnia.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.06.11. 08:19:08

@Comte de Gippaud: Te nem ismered a magyar bajnokságot. Inkább úgy fogalmaznék, hogy

Dinkainka 2017.06.11. 08:21:39

@veresspal: Az irány jó, de hol fogunk találni sánta és féllábú focistákat, akik csak egy góllal vernek bennünket? Andorai pék, taxis, recepciós után mi jön még?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.06.11. 08:22:08

@bluebear: A magyar bajnokság nemhogy andorra szintjén nincs, de még egy óvodás csapat szintjén sem.

almásderes 2017.06.11. 08:23:29

Szerintem az állami pénz nagy részét ki kellene vonni a magyar fociból, hogy csak a többi sportág támogatottságához hasonló összegből gazdálkodjanak. Ez így egy kurva drága cirkusz és még csak nem is szórakoztató. Most már látszik, hogy a pénz nem segít rajta. Kellene egy összehasonlítás, hogy más országok mennyit költenek GDP arányosan focira.

n3spr3ss0 2017.06.11. 08:27:33

Nem elég hogy a kormányunk égetik az országot a világ előtt,most még a focisták is?

n3spr3ss0 2017.06.11. 08:29:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Melyik EB sikerre gondolsz? Arra hogy egy meccset nyertünk,a belgáktól négyet kaptunk?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.11. 08:47:30

@n3spr3ss0:

Az, hogy 30 év után először kijutottak a magyarok nagy versenyre, s ott tovább is jutottak.

2017.06.11. 08:54:38

"már értelmes szöveggel is képes vagyok megszakítani azt a káromkodásfolyamot, amit aranylábúink hoztak ki belőlem."

Ehelyett lehetett volna egy szép napod, de elszúrtad.

inteligencs elenzeki 2017.06.11. 09:00:03

Egy olyan bajnokságban, ahol a nyugdíjas tempót szokták meg, rohadt nehéz forradalmat csinálni. Minden állami pénzt ki kell vonni, és az így felszabadult forrásokból egy teljesen új rendszert felépíteni, az alapoktól. Gondosan ügyelni rá, hogy a két rendszer között (már a régi, amatőrré vált, és az új, alapoktól építkező) semmilyen átjárás ne lehessen, legalábbis a szakmai menedzsment szintjén. (Legfeljebb lefelé, (aki mint tréner úgy érzi, mehet amatőröket edzeni))

wolves84lb 2017.06.11. 09:30:41

Azon töprengek, vajon Bircát mennyire zavarja, hogy már-már kutyába sem veszi senki, elvétve reagál a baromságaira 1-1 ember...vajon a fizetése meddig tart ki? Vajon felkínálja-e a szőrös seggét valami bolgár kecskepásztornak, két marék apróért?

sőőtnagyonis 2017.06.11. 09:36:44

Most jó így tovább a sztalini úton....

stim 2017.06.11. 09:38:37

Amikor az EB-n a nemzeti válogatott focizott az lelkesítő, felemelő, örömteli érzés volt. Nekem azok a meccsek volt a több évtizede vergődő magyar focitól eltérő minőségű meccsek. Nem tudom akkor mi törént velük. Megtáltosodtak, felszívták magukat, győzni akartak, meg akarták mutatni a világnak mit tudnak, szívből játszottak... de akkor jó volt. Rohadt jó érzés volt.

Ez a szar meccs nekem nem csalódás, alapvetően ide vagy ennél kicsit magasabbra helyezem a magyar focit az évtizedek óta nyújtott teljesítménye alapján. Ezért és az elmúlt évtizedek miatt nem vagyok futball rajongó és ezért üresek a stadionok.

Sajnos az jut eszembe, hogy kis pénz - kis foci, nagy pénz - kis foci.

A tavalyi európai felvillanás- sőt, meccsek során jó focit mutatott a magyar válogatott. Megmutatták, hogy ez is lehetséges. Ezt nem értem. Lehet, hogy magukat vagy az ellenfelet nem vették komolyan. De őszintán szólva nem is érdekel.

sőőtnagyonis 2017.06.11. 09:40:08

@wolves84lb: ő elégedett mert a fijúk lefeküdtek a ruszkinak IS. Hö hö.

tudorok 2017.06.11. 09:49:03

Végre kinyílt a szemetek. Többek között a büdösbunkó nagyon okos újságíróké. Amikor idejött ez a kókler és a szakma hangoztatta hogy mekkora csaló, dilettáns arogáns bunkó akkor le lettünk fikázva. Most meg hirtelen minenki rájött erre???? Nagy fizikai felmérések, tesztek(amiket Németországban 20 éve nem használnak má), újságcikkek hada hogy micsoda tudományos módon készülnek, edzőcipőben végzett gyorsasági felmérések teljesen más talajon mint ami a mérkőzéseken van, de persze a magyar edző a hülye. Tudjátok mit? Ti akik korábban a seggét nyaltátok ne merjetek most hőzöngeni, kussoljatok és hagyjátok most is hogy hülyének nézzenek titeket

sőőtnagyonis 2017.06.11. 09:52:20

@stim: "Sajnos az jut eszembe, hogy kis pénz - kis foci, nagy pénz - kis foci"
Az valószínűbb, hogy nem tudják mi a munka. Ezt a mérkőzések előtt, után az életvitelben, és hozzáállással lehet bizonyítani. Akinek a pénz is fontos, az munka után következik. Ezzel nálunk kevesen vannak tisztába. A fidesz ezekkel került egy oldalra.
Nulla teljesítmény gátlástalan pénzszórás. Az országot csődbe viszik vele.

Netuddki. 2017.06.11. 10:19:25

@sőőtnagyonis: Nem azért, mert milkás fizetésű falábúnak is a csókosok fiacskáit nyomják be? Ez van ha ostoba tolvajok gazdálkodnak felelősségre vonás nélkül mások pénzével.

Az igazi Török Szultán 2017.06.11. 10:25:46

A válogatott valóban elfogadhatatlan teljesítményt nyújtott, de ez sehol nincs a magukat szurkolóknak nevező csürhe viselkedéséhez. Na ez volt az igazi égés. Ha egy valódi szurkoló csalódott a csapata teljesítményével, akkor szépen hazamegy, és többet nem megy ki a csapat mérkőzésére. Esetleg kifütyüli a csapatát. De amit ez a paraszt brigád művelt, arra nincs mentség. Arra nem magyarázat semmilyen eredmény.
Fel voltak háborodva, de azért a mezeket elrakták. Hányok.

stim 2017.06.11. 10:32:22

kicsit higgadtabban... egy meccsből nem lehet általánosítani. Az EB megmutatta, hogy a magyar csapat tud ha akar. Akarni kell. Minden meccsben benne van annak a lehetősége, hogy olyan szépet játszanak mint akkor. Akkor ha mindent beleadnak, na nem görcsölnek rá és ha lesz egy olyan csapt ami össze van szokva annyira, hogy csapat legyen nem 11 ember. Ennél jobbat tudnak ez nem elfogadható.

További szép napsütéses nyári hétvégét mindenkinek. Igazi strandolós, kirándulós idő van.

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 10:55:00

@MaxVal BircaMan HJCD: "Az, hogy 30 év után először kijutottak a magyarok nagy versenyre,"

Sajnos a kijutó csapatok számának bővítési lehetősége - bár számtanilag nem, de - földrajziag korlátos. Azért egy ideig még bízhatunk.

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 10:56:44

@stim: "A tavalyi európai felvillanás- sőt, meccsek során jó focit mutatott a magyar válogatott."

Ahogy az orosz bölcs tartja: every (under)dog has its day.

Kegy 2017.06.11. 11:06:30

1 heti kukoricacimerezes 35 fokban Eppeleknek, es maris tudnak, h aranyeletuk van...

Negyedhat 2017.06.11. 11:23:14

Kedves Balátaim, Lómaiak
Engedjük szabadon Stolkot és minden magyal fotbalistát,
Sajnos ezeknek munka a foci és ez az amit nem elég csinálni szeretni is kell.
A profi játékosok fontos tulajdonsága hogy többé kevésbé egyenletes szintet tudnak hozni, aki ezt nem tudja elég hamar a cserepadon találja magát és onnan kell visszaküzdenie a hátsóját hónapok alatt. Itt most is úgy van ahogy régen volt megvan h ki játszhat és ki nem. Sajnos ha a politika beszáll a sportba annak ez a vége, sok a szakmához nem értő " jómunkásember"

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.11. 11:24:08

@dr. mesterséges színezék:

Kijutott a csapat, sőt ott tovább jutott. Ilyen mikor volt utoljára?

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 11:30:09

@MaxVal BircaMan HJCD: Utoljára akkor, amikor libaszaros grundon tanultak az élet által nem kímélt kölkök. Ákádémiá és táó - nyátokcsipáját.

sőőtnagyonis 2017.06.11. 13:00:15

@dr. mesterséges színezék:" Utoljára akkor, amikor libaszaros grundon tanultak az élet által nem kímélt kölkök" hozzátenném, hogy mezítláb, és rongylabdával.
Mert nem a szerektől tanulnak meg, hanem az akarattól, aminek szűkében vannak.

stim 2017.06.11. 13:09:01

@dr. mesterséges színezék:

igen, de az EB nem csak egy nap volt hanem több, egymást követő meccs. Ez a meccs viszont egy nap volt:)

2017.06.11. 13:17:24

@MaxVal BircaMan HJCD: "Máig tombonak, s függönyt tépve nyögik a magyar csapat EB-sikereit. Végre egy boldog pillanat számukra"

Azért lássuk be, a tavalyi "diadalmenet" ((C) Dzsudzsi) -amit az emberek úgy ünnepeltek, mintha magát a VB-t nyertünk volna meg-, valójában pusztán annyit jelentett, hogy megtörtént a csoda: játszottunk az EB-n, és nem sereghajtóként. Azért én ezt diadalmenetnek nem nevezném, a hozzá kapcsolódó eufórikus ünneplést még kevésbé értettem. Persze az elmúlt évtizedek vesszőfutásához képest ez is valami, ha másra nem is, de arra jó volt, hogy egy kicsit visszaadta az embereknek a rég elvesztett hitet a magyar labdarúgás iránt, hogy aztán újra csalódniuk kelljen. Már aki csalódott... én pl; pont erre számítottam. Mindig is szkeptikusan nézem a magyar futballt: Egyszerűen nem érzem a stabil folyamatos állandó, megbízható tudást, összehangoltságot, sokkal inkább a kivételes szerencsék, és véletlenek hoznak győzelmet. Ez az oka annak, hogy AKÁRMILYEN gyenge, falábú, nevesincs szar csapattal kerülünk össze, mindig benne van egy kibaszott bukta a pakliban. Lásd az ominózus égést. És ez így nagyon gáz. De hogy pozitívumot mondjak, azért van javulás az elmúlt évtizedekhez képest: a labdakezelést kifejezetten jónak érzem, a passzok pontosabbak lettek, a leszerelés, és labdaelvétel végre nem azt jelenti, hogy odamegyünk fejberúgjuk az ellenség játékosát, és erőszakkal elveszük a labdát. Meg 2 percenként szimulálva fetrengünk a pályán hátha megítél a bíró egy szabadrúgást. A játékos meg ahogy veszélyben érzi magánt ellövi a picsába a labdát valahová, nehogy játszani kelljen. Mindez unalmas időhúzós 90 percben, kézzelfogható volt a "valahogy éljük végig a 90 percet, eco üzemmódban" mentalitás. EZ VOLT a rögvalóság 10-15 éve, hánytam ha a magyar focit kellett néznem. Most viszont -a tavalyi eb is ezt támasztotta alá- kifejezetten élvezetes, pörgős, minőségi focit csináltunk, kurva jó volt! Csakhát közben elfelejtettük a lényeget: ebben a sportágban az adott és kapott gólok száma számít semmi más. Strock -amennyire látom- a deffenzív focira épít, ennek pedig predesztináltan döntetlen, vagy vereség lehet a vége. Valaki megtaníthatná a játékosoknak, hogyan kell szervezetten kapura törni, nyomasztani az ellent, és gólt lőni. Hogy végre ne az jelentse az egyetlen esélyt a gólra, hogy a 16-os közelében kiharcolt szabadrúgásból, Dzsudzsák megbikázza, oszt vagy bejön vagy nem. Ez így szar.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.11. 13:22:56

@Jankove:

S ez mire érv?

A magyar csapat 40 éve nincs a világszínvonalon. De tavaly volt egy kis emelkedés, aminek az emberek érthetően örülnek. Mi ebben a rossz?

Gour 2017.06.11. 14:33:00

Kicsit aggódom, hogy mi lesz velünk ha lemarad az ország nemzetközi szinten a fociban. Tùlèlhető ez egyáltalán?

Gour 2017.06.11. 14:39:27

Tudjátok, nekem az bassza a csőrömet, hogy sportbòl meg lehet èlni. Ki nem szarja le, hogy valaki gyorsan ùszik, fut, bármi, esetleg szarul focizik. Ez elég a megèlhetèshez? Erre van szüksége a társadalomnak? Na ezt kurvàra nem ìgy gondolom!

várom a levelet 2017.06.11. 14:48:04

orbán is a libaszaros grundon focizott,attól még nem lett Maradona,bár biztos annak képzeli magát.

2017.06.11. 14:52:38

Ott van még San Marino és Lichtenstein, nem beszélve Luxemburgról. Lehetnek még itt célok!

Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.06.11. 14:57:16

Nem volt ez olyan rossz merkozes, csak a 2000 meteres tengerszint felleti magasaghoz nincsennek hozzaszokva a magyarok. Szoval a korulmenyekhez kepest rendben, volt es leginkabb csak a libbantak rinyalnak, de ok a tavalyi gyozelmeket is leszoltak. Szoval a sorosberencek bekaphatjak.

Gyorgy Nagy 2017.06.11. 15:24:18

Stadionokat ezeknek a patkányoknak ? LÓ F.SZT! Csak azért épitetik hogy legyen mit ellopni. Kis pályások mint a mélynövésü.Nem jegyzik öket sehol.

2017.06.11. 15:32:43

Senki nem vette észre? Az andorrai csapat helyett a spanyol válogatott játszott, csak elmaszkírozták őket! Soros intézte az egészet. Egyértelmű.

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 15:52:51

@MaxVal BircaMan HJCD: Semmi. Most meg nem örül. Mi ebben a rossz? Azon felül, persze, hogy mind liberális.

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 15:59:04

@Gour: "Ki nem szarja le, hogy valaki gyorsan ùszik, fut, bármi, esetleg szarul focizik. "

Van, aki ezzel kel és fekszik - és ezzel sincs baj.
A baj azzal van, hogy amikor elhangzik az a szó, hogy "tömegsport", a tömeg azt hiszi, hogy ez több/olcsóbb lehetőséget fog jelenteni számára a sportra, az edző és sportvezető viszont tudja, hogy azt, hogy nagyobb időkeretben sajátíthatja majd ki a sportlétesítményt a profijai számára, akikből ő is és az a politikus is él, aki a tömegsportot emlegette.

dr. mesterséges színezék 2017.06.11. 16:00:56

@Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára: "Nem volt ez olyan rossz merkozes, csak a 2000 meteres tengerszint felleti magasaghoz nincsennek hozzaszokva a magyarok. "

Igen, ugyanaz a probléma, mint Mexikóban.
Ahol az oroszok hozzá voltak szokva az Andokhoz.

Gyorgy Nagy 2017.06.11. 16:03:13

Rohadjon meg az is aki egy fillért ad stadionokra vagy a magyar focira! (TAHÓ ellopot pénzek ) !

Visceroid 2017.06.11. 17:06:24

@Consuela NO NO: "de az élet megy tovább "

Ja, és szépen csődbe megy az ország.

tnsnames.ora 2017.06.11. 17:12:05

Nagyon jó a poszt! Az első kommenten is szakadtam a röhögéstől. :)
Friss hír:
Egy év alatt megváltoztatom a magyar futballt - Urbán kapitány lenne
www.origo.hu/sport/futball/20170611-urban-florian-egy-ev-alatt-ingyen-megvaltoztatom-a-magyar-futballt.html

sőőtnagyonis 2017.06.11. 19:18:44

@Netuddki.: A könnyebb út valóban itt kezdődik.
Én az emberkereskedőket is ide sorolom.

s 2017.06.12. 01:18:09

@Netuddki.: Hitel - világ - stadion

s 2017.06.12. 01:20:15

@Netuddki.: A focin látszik az eredménytelenség. A gazdaságon nem látszik ANNYIRA. De ott is éppen ugyan ez a helyzet.

s 2017.06.12. 01:22:22

@Az igazi Török Szultán: "Ha egy valódi szurkoló csalódott a csapata"

A micsodája? Csapata? Ez nem csapat. Ez lófasz, bazdmeg, de nem csapat. Már azt sem tudod, hogy mi a csapat. Ez az igazi katasztrófa.

dr. mesterséges színezék 2017.06.12. 07:49:16

@s: Tészta, a levegő sűrűsége, a szurkolók teljesítménye: szégyellheti magát mind a három. Ezek rontják le a magyar foci eredményeit.
süti beállítások módosítása